• 16-12-2006, 11:42:39
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bu ne ya ne saçmalıktır
  • 16-12-2006, 13:10:11
    #11
    Üyeliği durduruldu
    bende selahaddin
  • 16-12-2006, 14:22:00
    #12
    her zaman dediğim Fuck muyap diyorum başka bişi demiyorum.

    zamanında 1 mp3 sitem vardı kapattığı her site için 2 tane açacam demiştim
    şimdi 4 tane mp3 sitesi var.

    zararlı çıkan biz değiliz :P

    mu-yap kıçını yırtsa o yazıları sitelerime yazmam
  • 16-12-2006, 14:23:48
    #13
    Üyeliği durduruldu
    muyapin .... (Hugonun vardı ya o anlamda )
  • 18-03-2007, 18:03:57
    #14
    ya çok güldüm mu-yap pr kasıyor sözüne