• 04-01-2009, 00:40:09
    #1
    Kodkurdu - Sansür Kurdu 1.0 Beta (03.01.2009)

    Web: KodKurdu.com

    Amacınız Nedir?
    - Sansürcü/Yasakçı zihniyete, internet ortamının özgür olduğunu hatırlatmak ve halkımıza ücretsiz ve
    faydalı yazılımlar sağlamak.
    Program Nasıl Çalışıyor?
    - Windows\system32\drivers\etc klasörü altında bulunan hosts dosyasına, girmek istediğiniz sitelerin
    dns adresleri kaydediliyor. Tarayıcınızda (browser), işletim sisteminize, bu adreslerle ilgili bir
    istek gönderdiğinde, hosts dosyasındaki dnsleri kullanarak siteye bağlanıyor. Bunun dışında herhangi
    bir dosya veya sistem ayarı değiştirilmiyor. TTNET dns adreslerini engellemek yerine, bağlantı
    adreslerini yönlendirdiği için de, bu yöntem başarılı bir şekilde çalışıyor.
    Programı Açık Tutmalı Mıyım?
    Programı sadece bir kez çalıştırmanız, ve istediğiniz siteleri seçtikten sonra, kaydet butonuna
    basmanız, hosts dosyasının ayarlanması için yeterli olacaktır, programı sürekli açık tutmanız gerekmez.
    İçerik Hakkında
    - Programımız tamamen ücretsiz olarak dağıtılmaktadır. İçerisinde, diğer ücretsiz programlarda bulunan
    ve sizi rahatsız edebilecek olan reklamları ve kötü niyetli uygulamaları barındırmaz.
    Uyumluluk
    - Windows XP, Windows XP x64, Windows 2003
    İstekler, Şikayetler
    - Tüm istek, şikayetlerinizi veya aklınıza takılanları kodkurdu.com adresinden bizlere iletebilirsiniz.
    Ayrıca programın güncel sürümlerini de, aynı adresten takip edebilirsiniz.
    NOT : Programın yeni sürümünde çok daha fazla özellik olacaktır. kodkurdu.com sitesi yapım aşamasındadır, açıldığı zaman duyurulacağı gibi bünyesinde dağıtılacak ücretli/ücretsiz yazılımları barındıracaktır.
    Download Alternatifleri :
    http://www.kodkurdu.com/SansurKurdu_...0_Beta_Kur.exe - 1.88 MB
    http://www.kodkurdu.com/SansurKurdu_...0_Beta_Kur.zip - 1.75 MB
    RapidShare: Easy Filehosting - 1.88 MB
    RapidShare: Easy Filehosting - 1.75 MB
  • 04-01-2009, 01:10:41
    #2
    Programı kurup kullananlar görüşlerini buraya yazarlarsa sevinirim.
  • 04-01-2009, 05:15:21
    #3
    dna
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kaspersky taradım temiz çıkdı.Şimdilik sadece Youtube için kurdum onu işaretledim adam gibi açılıyor youtube kısaca beğendim teşekkürler.

    Düzenleme : Aşağıdaki linke girmiyor sorun ne olaki _?

    http://help.youtube.com/support/yout...16612&hl=en-US
  • 04-01-2009, 11:00:49
    #4
    Üyeliği durduruldu
    w4r3z'e destek değil mi bu??
    bu şekilde engellenen w4r3z siteleride var, yanlış amaçlar için de kullanılabilir..
  • 04-01-2009, 14:10:08
    #5
    W a r e z 'e destek olarak düşünmeyelim.
    Bu zaten adından da belli olduğu gibi BETA sürümü.
    Tanıtım amaçlı olarak listeye siteleri biz dahil ettik.
    Ancak yeni sürümde kendi listenizi oluşturabileceksiniz.
    W a r e z mi eklersiniz, legal site mi eklersiniz size kalmış.
    Bu arada işletim sistemleri hanesine test etmediğimiz için Vista'yı dahil etmedik.
    Ancak Vista ve Vista X64 işletim sistemlerinde program çalışıyor. (yükleyen bir kullanıcı bildirdi)
    Yeni sürümde beklediğiniz gibi temiz, reklamsız, süresiz, karşılıksız ve daha detaylı bir şekilde sizlerin kullanımına sunulacak.

    İlginiz için teşekkürler.
  • 04-01-2009, 14:14:05
    #6
    dna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaspersky taradım temiz çıkdı.Şimdilik sadece Youtube için kurdum onu işaretledim adam gibi açılıyor youtube kısaca beğendim teşekkürler.

    Düzenleme : Aşağıdaki linke girmiyor sorun ne olaki _?

    Getting Started : Optimizing your video uploads - YouTube - Broadcast Yourself.
    Subdomainleri ayrı olarak eklemek gerekiyor listeye.
    Yeni sürümde kendi listenizi oluşturacaksınız, YouTube - Broadcast Yourself. yazdığınız zaman örnek verdiğiniz sitede açılacak.
  • 15-01-2009, 14:51:49
    #7
    Full Versiyon İçin :

    https://www.r10.net/programlar/296810...-1-1-full.html
  • 15-01-2009, 15:01:06
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Vistada kuramadım.
  • 15-01-2009, 15:06:19
    #9
    BuRacK1994 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vistada kuramadım.

    NeFuSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uyumluluk
    - Windows XP, Windows XP x64, Windows 2003
    Bundan olmasın ?