Arkadaşlar 2 ay önce yayına sokmuş olduğumuz teknoloji ve tasarım blogumuz olan TeknoAlem.org || Alemin Teknoloji ve Tasarım Blogu a daki yazıları bir bir kopyalamış hatta kategoriler bile aynı.
Üstelik sitemizde Kaynak gösterilmeden alıntı yapılamaz uyarısı da yer almaktadır.
Şimdi soruyorum size nerede o yazıları yazmak için harcadığım emek ve çaba ne olacak ? Bu adamın yaptığı şerefsizlik ,aadilik değil mi?
imagines.us Densizliği
2
●374
- 03-01-2009, 23:42:42Üstelik Pm atmamıza rağmen cevap bile gelmedi.Yazıklar Olsun o kadar Emek ve kafa yormanın sonucu kopyalama
Registrant Contact Information:
Name: MEHMET BAS
Organization: Unknown
Address 1: istanbul
City: istanbul
State: tr
Zip: 126549
Country: TR
Phone: +90.2122121212
Email:
- 04-01-2009, 00:33:40Forumda post işi vrdiğim bir arkadaş sitenizi kopyalamış. Ben güncel teknoloji haberleri diye belirtmiştim. O ise işi böyle yapmış.Köprülü ,pm atmışsın. Dün, 23:02:28 saatde. Ben sen pm attığında forumda online olmak zorunda değilim. Cevap almadan ortağının böyle bir başlık açması ve hakaret etmesi hiç olmamış. Bilgim dahilinde olmayan birşey için bu şekilde konuşulamaz! Bilgim olduktan sonraki durum önemlidir.