onarcade anlayan varmı? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
onarcade anlayan varmı?
0
●
256
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
onarcade anlayan varmı?
03-01-2009, 17:06:16
#1
Temajet
merhaba arkadaşlar onarcadede üstteki kategori bölümünü sol menüye almak istiyorum nasıl yapabilirim.birde category uzantısını video olarak değişeceğim.nasıl olacağını anlatırsanız sevinirim.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler