• 01-01-2009, 12:24:34
    #1
    arkadaşlar bilgisayar çok kasılıyor görev yöneticisini açtıgımda svchost diye visual basic uzantılı birşey çıkıyor virüsmüdür nedir anlamadım visual basic kurulu degil bilgisayarda bu virüsmüdür acaba;


  • 01-01-2009, 12:39:09
    #2
    svchost nedir - Google'da Ara
  • 01-01-2009, 12:53:58
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Hem evet hem hayır. Ama sendeki kesinlikle bir virüs. svchost normalde bilgisayarın çalışması için gerekli dosyalardan biridir ama bazı virüsler svchost ismi ile bilgisayara bulaşıp sizi bir bot ağına bağlarlar. Bilgisayarının kasmasının nedeni ise bu. Bilgisayarına güncel bir anti virüs kurup Güvenli Modda tarat ve ağ kablosunu da takılı olmasın. Umarım kurtulursun hiç olmadı format çözüm olur. Şimdiden kolay gelsin.
  • 01-01-2009, 13:03:38
    #4
    3-4 gün önce format atmıştım zaten ne biçim bişeymiş bu yahu:S
  • 01-01-2009, 13:07:52
    #5
    combofix i dene,belki bunda da işe yarar..
  • 01-01-2009, 13:24:03
    #6
    çalıştıra msconfig yazıp tümünü devre dışı bıraktım
    MSConfigCleanUp diye bi program indirdim kullanılmayan programlar arasında svchost uda seçtim kaldırdım yeniden başlattım şuan iyi bilgisayar