serverımda bir tane hotmail/yahoo davetiye gönderme scripti var, messenger listesini import edip davetiye gönderen script...
diyelim msn listesinde 100 kişi var hepsine davetiye gönderdim. davetiye gönderdikten sonra mailler belli bir sıraya giriyor, 100 mail gönderimi yaklaşık 10-15 dakika içinde tamamlanıyor, bunun süresini düşürme yolu varmı, daha hızlı bir şekilde göndermesi için..
ekran görüntüsü:

yönetim paneli olarak directadmin kullanıyorum, elimde full root access var