Siteme trojan bulaşmış... - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Siteme trojan bulaşmış...
4
●
335
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Siteme trojan bulaşmış...
31-12-2008, 15:37:12
#1
tanermavi1
Arkadaşlar, yeni açtığım siteme trojan bulaşmış
, bunu nasıl temizleyebilirim?
yardımcı olabilecek varmı?
31-12-2008, 15:45:30
#2
RifatOzkan
cpanel de antivirüs var
tara onun
https://www.r10.net/ucretsiz-scriptle...us-script.html
burdaki scripte işine yarayabilir
31-12-2008, 15:48:22
#3
tanermavi1
plesk kullanıyorum...
31-12-2008, 15:49:51
#4
RifatOzkan
https://www.r10.net/ucretsiz-scriptle...us-script.html
burdaki scripti dene o zaman
31-12-2008, 16:06:36
#5
tanermavi1
hocam bu scriptte sanırım php için, benim site asp.
yinede teşekkür ederim...
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler