• 12-06-2021, 12:15:37
    #1
    Kategori Moderatörü
    Aşağıdaki soldan yedek aldım sağdan geri yükle diyor bu alandan direk zip yüklesek site açılıyor mu acaba? Ben normalde elle phpmyadminden veritabanı ekliyorum içe aktarıyorum buradan direk zip atılınca oluyor mu merak ettim?
  • Kabul Edilen Cevap
    • full backup aldıysanız sadece root erişimi olan kişi yükleyebilir ,diğer türlü dosya yöneticisinden yükleyip zip i açtırabilirsiniz.
  • 12-06-2021, 12:21:14
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Zıp değil tar.gz dosyası atılıyor.
  • 12-06-2021, 12:22:07
    #3
    Kategori Moderatörü
    Alperennn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zıp değil tar.gz dosyası atılıyor.
    İndirdiğimiz dosyayı demek istedim direk atılınca oluyor mu?
  • 12-06-2021, 12:22:48
    #4
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    full backup aldıysanız sadece root erişimi olan kişi yükleyebilir ,diğer türlü dosya yöneticisinden yükleyip zip i açtırabilirsiniz.
  • 12-06-2021, 12:24:25
    #5
    Kategori Moderatörü
    kasirga098 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    full backup aldıysanız sadece root erişimi olan kişi yükleyebilir ,diğer türlü dosya yöneticisinden yükleyip zip i açtırabilirsiniz.
    Anladım hocam bende genelde dosya yöneticisinden yapıyorum da kolay yolu var mı diye merak etmiştim gerçi guzelnet bir şeyler düzenlemişti oradan olur sanırım.
  • 12-06-2021, 12:30:52
    #6
    Üyeliği durduruldu
    SrdL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İndirdiğimiz dosyayı demek istedim direk atılınca oluyor mu?
    Evet