bunu nasıl yapabilirim? html - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
bunu nasıl yapabilirim? html
1
●
50
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
bunu nasıl yapabilirim? html
09-06-2021, 21:45:28
#1
batuhanx
Üyeliği durduruldu
Merhabalar, admin paneldeki mesaja tıkladıktan sonra üstündeki 1 gitmesini istiyorum bunun için nasıl bir kod yazabilirim ?
<span class="badge bg-green">1</span>
09-06-2021, 21:53:46
#2
oktayc0
Div altına bir click event ekleyin ve tetiklendiğinde mesajları veya mesaj bildirimini okundu olarak işaretleyin.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler