• 25-12-2008, 03:54:21
    #1
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar elimde bir ***** site var daha önce divx sitesiydi 1 yıl 3 aylık site.ben bunu şimdi dizin sitesi olarak değiştirirseem google ne yapar yani kötü mü olur ?
  • 25-12-2008, 03:55:35
    #2
    Yüzlerce dizin sitesi var ama tabiki herkes kendi ektiğini biçiyor.Çok emek verirsen sende karşılığını elbette alırsın.
  • 25-12-2008, 04:00:55
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ekolforum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yüzlerce dizin sitesi var ama tabiki herkes kendi ektiğini biçiyor.Çok emek verirsen sende karşılığını elbette alırsın.

    tşkler.