siteyi devam ettireyim mi ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
siteyi devam ettireyim mi ?
4
●
105
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
siteyi devam ettireyim mi ?
22-05-2021, 16:49:33
#1
mefhum
Geçen sene bir arkadaştan pembeyaka sitesini satın aldım. biraz makale girdim sonra bıraktım. Domainin süresi doluyor henüz hiç ziyaretçisi yok. Üzerine düşsem mi sizce ?
22-05-2021, 17:07:10
#2
sabankutluca
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
adres ne? bakayım bir
22-05-2021, 17:08:45
#3
mefhum
sabankutluca adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
adres ne? bakayım bir
pembeyaka
22-05-2021, 17:10:55
#4
sabankutluca
pembeyaka.com değil mi? Güzel bence önemsememişin sanırım
22-05-2021, 17:19:41
#5
sabankutluca
kullanmayacaksan devredebilirsin bana.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler