Düzgün çalışan TR karakterlere uyumlu dil paketi olan varsa verebilir mi?

Yada dil paketini nasıl düzeltebilirim.

Firefox kullanıyorum. Kirlik (windows 1251) de açılıyor site.. Yardımcı olun lütfen..Diğer sitelerde sorun yok..

Şimdiden teşekkürler