Skalinks Dil Sorunu - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Skalinks Dil Sorunu
0
●
401
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Skalinks Dil Sorunu
08-12-2006, 17:34:56
#1
1PixeL
Üyeliği durduruldu
Düzgün çalışan TR karakterlere uyumlu dil paketi olan varsa verebilir mi?
Yada dil paketini nasıl düzeltebilirim.
Firefox kullanıyorum. Kirlik (windows 1251) de açılıyor site.. Yardımcı olun lütfen.
.Diğer sitelerde sorun yok..
Şimdiden teşekkürler
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler