• 14-05-2021, 12:32:37
    #1
    Herkes iyi bayramlar öncelikle.

    Dün adsense onayı aldım bugün de reklam yerleşimiyle uğraşıyorum. Mobilde en altta kalan adsense reklamlarının tbmye zarar verdiğini bir işe yaramadığını söylediler. En altta olduğu için okuyucunun çok büyük bir bölümü aşağıya kadar inmiyor ve oradaki reklamı görmüyormuş. Reklam gösterimden sayıldığı içinde zarar veriyormuş bgbgye. Ben de bu widgeti mobilde css display:none yaparak gizledim. Bu şekilde gizleme yapınca mobilde gözükmese bile adsense gösterimten sayar mı? Css hakkında çok bilgim olmadığı için gizlemek tam anlamıyla işe yarar mı öğrenmek istiyorum. Yani aktif olarak orda gözükmese bile hala arka planda gösterimden sayılır mı?
  • 14-05-2021, 12:37:11
    #2
    Görünmeyen gösterimden sayılmaz
  • 14-05-2021, 12:40:23
    #3
    Tufan1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Görünmeyen gösterimden sayılmaz
    Teşekkürler bunu öğrenmek istiyordum.