Yaklaşık 8 yıllık Outlook hesabımı 3 ay önce devre dışı bıraktım şu anda giriş yapmak istiyorum ancak böyle bir hesap bulunamadı hatası alıyorum nasıl bir yol izlemme gerekiyor. Yardımcı olursanız sevinirim şimdiden Teşekkürler.