Bu nasıl oldu böle :s - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu nasıl oldu böle :s
2
●
343
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Bu nasıl oldu böle :s
16-12-2008, 13:46:49
#1
Erol
Üyeliği durduruldu
Arkadaşlar firefoxta sayfa görüntülenemiyor yerine,
http://www.taha22.com/seg/seg.php
sayfa geliyor. Nasıl düzeltebilirim bunu ?
16-12-2008, 13:50:49
#2
BuRaKM
htaccess den veya panelden 404 yönlendirmesini o sayfayamı yaptın acaba ?
16-12-2008, 13:54:16
#3
kalitelihostorg
bendede aynı
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler