• 30-10-2005, 12:35:29
    #19
    Arkadaşım sitendeki toplistten degil

    Bilgisayarında bir trojen var Bilgisayarını temizle siteni degil.
  • 31-10-2005, 04:17:10
    #20
    netstat
    Bende yaşadım aynı sorunu. Kaldırdım ve kurtulum. Fark edene kadarda canım çıktı.
  • 31-10-2005, 19:17:08
    #21
    disconnect adlı üyeden alıntı:
    netstat
    Bende yaşadım aynı sorunu. Kaldırdım ve kurtulum. Fark edene kadarda canım çıktı.
    evet dostum ondan kaynaklanıyor.

    kaldırdım geçti.

    şimdi başka taoplist vs ekledim.

    bu seferde dosyalar gen.tr çıkıyor sinir oldum.
  • 31-10-2005, 23:24:37
    #22
    en iyisi toplistleri kaldırmak. ben tek toplist kullanıyorum webservis.
    tabi ****** ve mp3 siteleri çin birşey diyemem.
  • 01-11-2005, 01:55:32
    #23
    Misafir
    ya siteleri hemen kötülemeyin. netstat açmaz öyle reklam kos koca tracker sitesi niye o sitenin popup unu açsın. Önce makinenizdeki spyları temizleyiniz. Diğerleride toplistlerden olur. Yada sitenizde kodları eklerken birşeyi yanlış eklediniz ondanda olabilir. Bilgisayara cokie atar ve cokie ayarlarında 1 hafta sonra sıfırla yapmışlardır. 1 hafta o kişiye popup açılmaz. Çerezleri silip gir her seferinde popup açılır. Ama önce kendi makineni temizlemeni öneririm.
  • 01-11-2005, 04:06:21
    #24
    netsat açmaz sa koy sitene kodları. Gör sonucu.
    Yalan söyleyecek değiliz.
  • 01-11-2005, 05:21:03
    #25
    dün url sitelerini ekledim.

    bu seferde koskocaman dosyalar gen tr pop up açıldı akşamına farkettim.

    trextra trlist google gen tr den birini kaldırdım geçti.

    ama bunlar yapılmaması gereken şeyler