ya siteleri hemen kötülemeyin. netstat açmaz öyle reklam

kos koca tracker sitesi niye o sitenin popup unu açsın. Önce makinenizdeki spyları temizleyiniz. Diğerleride toplistlerden olur. Yada sitenizde kodları eklerken birşeyi yanlış eklediniz ondanda olabilir. Bilgisayara cokie atar ve cokie ayarlarında 1 hafta sonra sıfırla yapmışlardır. 1 hafta o kişiye popup açılmaz. Çerezleri silip gir her seferinde popup açılır. Ama önce kendi makineni temizlemeni öneririm.