• 08-12-2006, 01:06:32
    #19
    Arkadaşlar resmen paranın üstüne yattı adamlar biz yükledik harcamışın diyolar.
    Allah belasını versin bunlar....
    Ben ilk başta bir anlaşmazlık var diyordum ama adamlara resmen kanıtlarla beraber gösterdim parayı yatırdığımı ve harcamadığımı genede bunu dediler helal olsun...
  • 08-12-2006, 01:10:15
    #20
    dun hata yaptım almıcam kullanmıcam dedım burdan gene aldım gene sorun. Hala beklemede dıyor domaın.
  • 08-12-2006, 14:03:25
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen katılyıorum. Hostcını ile çalışyıorum sorun yok. 3 4 saat deıl 5 dk bıle surmuyor

    belki benim 3 4 saat sürmesi havale ile alıyorumda o yuzdendir kredi kartiyla denemedim

    düşünün havale yapiyorum 3 4 saate açiyorlar helal olsun hostcinine
  • 08-12-2006, 15:41:48
    #22
    Üyeliği durduruldu
    isimtescil dedin mi telefonu kullanıcaksın.Ben şu ana kadar hiç mail atmadım bir kere dekont fotolarını atmıştım sora 15-20 dk de domain açıldı.

    En iisi telefon tavsiye ederim..
  • 08-12-2006, 15:43:45
    #23
    valla benimde isimtescilde 10-15 tane domain var,havale ile ödeme yapıyorum,ödeme bilgi formunu gönderdikten 2-3 saat içinde açıyorlar,ben memnunum yani..