• 14-12-2008, 02:56:51
    #1
    Arakdaşlar pleskte Log dosyaları Toplam Boyut: 2.89 GB alan kaplamış.Bunları silersek bi zararı varmı?

    Full yedek alıyorum 700 mb çıkıyor.ftpde kapladığımız alan 4 gb geçiyor ne iş anlamadım
  • 14-12-2008, 03:00:51
    #2
    loglar istatistikten başka bi işe yaramaz gönül rahatlığı ile silebilirsiniz ayrıca sunucuyu rahatlatmak için maximum 3 günde bir silmenizi tavsiye ederim.
  • 14-12-2008, 03:03:21
    #3
    loglar önemlidir bence. Silmenizde bir yarar yoktur fakat ayda bir siliyorum ben şahsen. Ne olur ne olmaz belki lazım olur kullanırız.
  • 14-12-2008, 03:07:17
    #4
    sunucuyu yavaşlatmaktan başka ne faydası var dostum?
  • 14-12-2008, 03:08:47
    #5
    ya ben 3 senedir hiç bakmadım bile onlara nedir diye