Log dosyaları nedir? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Log dosyaları nedir?
4
●
9.211
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Log dosyaları nedir?
14-12-2008, 02:56:51
#1
ekolforum
Arakdaşlar pleskte Log dosyaları Toplam Boyut: 2.89 GB alan kaplamış.Bunları silersek bi zararı varmı?
Full yedek alıyorum 700 mb çıkıyor.ftpde kapladığımız alan 4 gb geçiyor ne iş anlamadım
14-12-2008, 03:00:51
#2
Sabri
loglar istatistikten başka bi işe yaramaz gönül rahatlığı ile silebilirsiniz ayrıca sunucuyu rahatlatmak için maximum 3 günde bir silmenizi tavsiye ederim.
14-12-2008, 03:03:21
#3
scrol
loglar önemlidir bence. Silmenizde bir yarar yoktur fakat ayda bir siliyorum ben şahsen. Ne olur ne olmaz belki lazım olur kullanırız.
14-12-2008, 03:07:17
#4
Sabri
sunucuyu yavaşlatmaktan başka ne faydası var dostum?
14-12-2008, 03:08:47
#5
ekolforum
ya ben 3 senedir hiç bakmadım bile onlara nedir diye
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler