• 02-12-2006, 21:11:03
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba;

    Hangi programlar ile kaliteli videolar hazırlayabilirim.

    Programların kullanımlarınıda kısaca özetlerseniz çok iyi olur.

    Teşekkürler.
  • 02-12-2006, 21:11:56
    #2
    Misafir
    Profesyonel çalışmalar için

    Adobe Video Studio 10.0

    Daha amatör çalışmalar İçin

    Movie maker 2.0
  • 02-12-2006, 21:26:49
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Teşekkür ederim..
  • 02-12-2006, 21:53:34
    #4
    ulead videostudio kullanıyorum gayet başarılı
  • 02-12-2006, 22:25:27
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Sanada teşekkür ederim..

    Kullanımı yazar mısın?
  • 02-12-2006, 22:26:22
    #6
    Misafir
    Aynı şeyden bahsediyoruz
  • 02-12-2006, 23:26:23
    #7
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı şeyden bahsediyoruz
    hmm olabilir
    Adobe yazınca farklı sandım
  • 03-12-2006, 00:03:49
    #8
    Üyeliği durduruldu
    İndirmek istemezsen ****** dediği gibi..


    Başlat - programlar -donatılar - paintin altında Windows Movie Maker var