• 09-12-2008, 22:03:25
    #1
    slm;

    internette hala bağlantı sorunu yaşayanlar var mı?? Şunu farkettim googleda image arattığınız zaman resimler gözükmüyor. bazı sayfalarda resimler acılmıyor. Hotmailden logout olduktan sonra msnin sayfasında resimler gözükmüyor. Böyle bir problem yaşayan var mı?
  • 09-12-2008, 22:15:18
    #2
    Bende şu an için öyle bir problem yok.
  • 09-12-2008, 22:26:59
    #3
    15 gün önce 1 hafta boyunca yurtdışı iplere ve haliyle msne girememe sorunu yaşadım.
    3. arayışımda sert birşekilde konuştum düzelttiler.
  • 09-12-2008, 22:32:46
    #4
    @keepimg

    Modemini birkaç defa aç-kapat, IP değişsin
    Düzelir, bende de sık sık yaşanıyor bu
  • 09-12-2008, 22:48:22
    #5
    Bilgisayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @keepimg

    Modemini birkaç defa aç-kapat, IP değişsin
    Düzelir, bende de sık sık yaşanıyor bu

    biliyorum onu da olmuyor öyle.. öyle bir problemd eğil. TTNET ile ilgili.. Şu an düzeldi fakat tekrar oluyor ara ara. Genelde akşamları internet düzeliyor ama gündüzden kötü oluyor. Bu problemler de gündüzden oluyor zaten
  • 09-12-2008, 22:51:16
    #6
    sunucuoptimizasyon.com
    Kazıklanmam haricinde Allaha şükür kaç aydır kesinti yavaşlık yaşamadım 1-2 kez yurtdışı çıkışlar gümlediğinde 10 ar dakka sorun yaşadım o kadar
  • 10-12-2008, 00:11:34
    #7
    tamam ya sorunu hallettim sorun bende girili olan Open DNS den kaynaklıymış

    DNSyi kapattım bir de flushdns yaptım tamamdır..
  • 10-12-2008, 00:17:39
    #8
    Üyeliği durduruldu
    edeyim ttnetin verdiği modemlere kendi sitelerime bile bazen giremiyorum reset bile yapmıyor meret para olsa anında değiştireceğim de yok işte 100 ytl modeme vermeyeyim diyorum şimdi.
  • 10-12-2008, 12:58:46
    #9
    Üyeliği durduruldu
    bende bu tür problem yok gayet iyi