Merhaba arkadaşlar.
X sitesinin içeriklerini çekmek için bot yazdırmak mı mantıklı yoksa hazır eklentisi var mı (wp için). Anladığım kadarıyla eklentiler güncel olarak çekiyorken bot'lar tüm siteyi çekebiliyor. Sizin düşünceleriniz nedir?
Bot vs Eklenti
2
●36
- 14-03-2021, 12:45:29siteden veri çekmek için masaüstü bot yazdırmak isterseniz pm beklerim.
- 14-03-2021, 12:50:06Önce ihtiyaçlarımı tam belrilemem gerekiyor. Duruma göre dönerim. Teşekkrler.Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle