• 04-12-2008, 14:36:57
    #10
    çok iyi valla çok işime yarayacak teşekkürler radmin birde ctrl tuşu ile toplu seçimde yapabiliyoruz
  • 04-12-2008, 15:37:07
    #11
    Teşekkürler radmin..
  • 05-12-2008, 15:49:16
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    saol radmin herkezin işine yarar