3 gun oldu bu normal mi? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
3 gun oldu bu normal mi?
1
●
296
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
3 gun oldu bu normal mi?
26-11-2008, 09:42:59
#1
tantuni
Üyeliği durduruldu
***** video scriptı aldım script guzel lakın 3 gun oldu hala ındexlenmedı sıte map yaptım bellı dızınlere ekledım ama tek bı ındexım yok acaba sanboxtamıyım
sitem :
26-11-2008, 09:46:41
#2
LG700
Linki editlermisin +18 siteleri direk vermek yasaktır.
Normal bir durum 15 gün indexlemediğini oluyo bazende 2 saat içinde indexliyo
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler