ilginc bi sorun yardım
3
●313
- 25-11-2008, 23:56:45Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.merhaba onarcade video kurulu sitemde menu.html de deişiklikler yapıp ftpye attığımda deişiklik gerçekleşmiyor hatta ftpden menu.html yi sildim yine işlemiyor 1 gün önceki şablon duruyor 1 gün önce deişiklik yapabiliyordum bugün yaptğmda işlemiyor..
- 26-11-2008, 03:19:23bana da olmuştu bir kere. server güncellenmesi veya bakım veya taşınması gibi durumlarda oluyor o. birkaç saat bekle geçiyor.
- 26-11-2008, 12:56:002 gün oldu bişey deişmedi suanda ftp de menu.html yok ancak sitede hiç bi sorun yok menu.html calısıo ne kadar saçma bi olay çözemiyorum