• 24-11-2008, 17:08:56
    #1
    merhaba arkadaşlar 4images kurdum fakat site çok dar görünüyor.başka sitelere baktımda bu kadar dar değil.

    resimler.symg.net bakarsanız anlarsınız ne demek istediğimi .belkide kateogir açınca ve resim ekleyince düzelecek ama yorumlarsanız sevinirim.
  • 24-11-2008, 17:14:00
    #2
    gdi
    Üyeliği durduruldu
    admin kontrol panelinden ayarlar yapilir...
  • 24-11-2008, 17:14:40
    #3
    tamamda hangi ayarları değişecem
  • 24-11-2008, 18:41:27
    #4
    Tema ayarlarıyla oynaman gerekiyor ya da başka tema kuracaksın dostum.Photo community teması vardı en son sanırım , güzel bir tema onu kullan..


    Demo

    Burdan da indirebilirsin..
  • 24-11-2008, 18:59:37
    #5
    kardeş burdada aynı tema ama daha büyük

    Ünlü Resimleri, Resimler,resim,aşk resimleri,bebek resimleri
  • 24-11-2008, 19:05:27
    #6
    Belirttiğim gibi tema ile oynaman gerekiyor, bunun için şu an zamanım yok ; onun yerine sana başka tema önerdim.Tema dosyalarını bilgisayarında kurcala anlarsın.