merhaba arkadaşlar 4images kurdum fakat site çok dar görünüyor.başka sitelere baktımda bu kadar dar değil.
resimler.symg.net bakarsanız anlarsınız ne demek istediğimi .belkide kateogir açınca ve resim ekleyince düzelecek ama yorumlarsanız sevinirim.
4images anlayan?
5
●352
- 24-11-2008, 18:41:27Tema ayarlarıyla oynaman gerekiyor ya da başka tema kuracaksın dostum.Photo community teması vardı en son sanırım , güzel bir tema onu kullan..

Demo
Burdan da indirebilirsin.. - 24-11-2008, 18:59:37kardeş burdada aynı tema ama daha büyük
Ünlü Resimleri, Resimler,resim,aşk resimleri,bebek resimleri - 24-11-2008, 19:05:27Belirttiğim gibi tema ile oynaman gerekiyor, bunun için şu an zamanım yok ; onun yerine sana başka tema önerdim.Tema dosyalarını bilgisayarında kurcala anlarsın.
