Selam Arkadaşlar Sitemin anasayfasina Sohbet Girişi için Nick Yazma Yeri koydum; oraya nick yazildiğinda sohbet.php ye direk girilip tekrar nick yazma gereği duymadan o nickle bağlanmalarını istiyorum.
sohbet.php'in içine nick yazma yerinin oldugu satira
<PARAM NAME="nickname" VALUE="<? echo $nick; ?>">
bu kodu benzer bir kod ekliyorduk ve direk anasayfadaki yazdiği nickle bağlanıyordu. ama şimdi bağlanmıyor. ya kodu yanlışlıkla değiştirdim yada başka bir şey oldu şimdi iki kere nick yazmaları gerekiyor Yardim ederseniz çok sevinirim.
Sohbet Giriş Kodu
9
●3.734
- 25-11-2006, 17:26:52Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Eğer javada nick tanıtımı nickname ise ve siz formu postalarken nick yazılan yerin input namesini nick olarak ayarlamışsanız kullandığınız kod doğru yinede olmuyorsa sayfanın üstüne
<?php $rumuz = $_GET[nick]; ?>
kodunu ekleyin sayfanın en üstüne ve java kodundaki $nick bölümünü $rumuz olarak değiştirin... - 25-01-2009, 00:12:17Ya hocam aynı sorun bendede var
<applet codeBase="http://irc.nescafem.com/" height="481" archive="http://irc.nescafem.com/esChat.jar" width="750" code="esChat.class" name="esChat">
<param NAME="_cx" VALUE="14552">
<param NAME="_cy" VALUE="7938">
<PARAM NAME="Channel1" VALUE="#Turkiye,#Oyun,#dostcafe,#karadeniz">
<PARAM NAME="nickname" VALUE="<? echo $nick; ?>">
<param name="password" value="">
<PARAM NAME="fullname" VALUE="Sıcak sohbetler Burada --> www.karadenizsohbet.org">
<PARAM NAME="skinFolder" VALUE="default">
<PARAM NAME="ident" VALUE="karadeniz">
</APPLET>
burda hata varmı bende bağlanamadım bi türlü bi yardım edebilirmisiniz