• 25-11-2006, 16:36:40
    #1
    Selam Arkadaşlar Sitemin anasayfasina Sohbet Girişi için Nick Yazma Yeri koydum; oraya nick yazildiğinda sohbet.php ye direk girilip tekrar nick yazma gereği duymadan o nickle bağlanmalarını istiyorum.
    sohbet.php'in içine nick yazma yerinin oldugu satira
    <PARAM NAME="nickname" VALUE="<? echo $nick; ?>">
    bu kodu benzer bir kod ekliyorduk ve direk anasayfadaki yazdiği nickle bağlanıyordu. ama şimdi bağlanmıyor. ya kodu yanlışlıkla değiştirdim yada başka bir şey oldu şimdi iki kere nick yazmaları gerekiyor Yardim ederseniz çok sevinirim.
  • 25-11-2006, 17:26:52
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Eğer javada nick tanıtımı nickname ise ve siz formu postalarken nick yazılan yerin input namesini nick olarak ayarlamışsanız kullandığınız kod doğru yinede olmuyorsa sayfanın üstüne

    <?php
    $rumuz = $_GET[nick];
    ?>
    kodunu ekleyin sayfanın en üstüne ve java kodundaki $nick bölümünü $rumuz olarak değiştirin...
  • 25-11-2006, 17:43:37
    #3
    Sadece o verdiğin kodu sohbet.php'in en üstüne attiğimda düzeldi.. ama önceden böyle birşey yoktu neden olmuş olabilirki ?
    ßu arada çok tşk ederim +rep verdim.
  • 25-01-2009, 00:12:17
    #4
    Ya hocam aynı sorun bendede var

    <applet codeBase="http://irc.nescafem.com/" height="481" archive="http://irc.nescafem.com/esChat.jar" width="750" code="esChat.class" name="esChat">
    <param NAME="_cx" VALUE="14552">
    <param NAME="_cy" VALUE="7938">
    <PARAM NAME="Channel1" VALUE="#Turkiye,#Oyun,#dostcafe,#karadeniz">

    <PARAM NAME="nickname" VALUE="<? echo $nick; ?>">
    <param name="password" value="">
    <PARAM NAME="fullname" VALUE="Sıcak sohbetler Burada --> www.karadenizsohbet.org">
    <PARAM NAME="skinFolder" VALUE="default">
    <PARAM NAME="ident" VALUE="karadeniz">
    </APPLET>

    burda hata varmı bende bağlanamadım bi türlü bi yardım edebilirmisiniz
  • 25-01-2009, 01:56:12
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sohbet.php'de yer alması gereken kodlar.

    Alıntı
    <param name="nickname" value="<?php echo $_POST['nick'];?>">
    <param name="password" value="<?php echo $_POST['password'];?>">
    Anasayfaya da şunları ekleyin ;

    Alıntı
    <FORM style="MARGIN: 0px" action="sohbet.php" method="post">
    <INPUT maxLength="30" name="nick" size="20">
    <INPUT maxLength="30" name="password" size="20">
    <input type="submit" value="Bağlan">
    </FORM>
    denermisiniz.
  • 28-02-2009, 13:53:35
    #6
    eyv hocam saol
  • 28-02-2009, 15:09:13
    #7
    Üyeliği durduruldu
    ya babalar pekı bunun kanal ıcın olanı yok mu ? yanı adam kanal sectıgınde dırek eschatte kanala gırsın ?
  • 28-02-2009, 15:10:08
    #8
    Üyeliği durduruldu
    <param name="nickname" value="<?php echo $_POST['nick'];?>">
    <param name="password" value="<?php echo $_POST['password'];?>">

    bunun sohbet.php ıcın kanal olanı ve ana sayfada kanal secme olanı ?
  • 28-02-2009, 15:21:10
    #9
    Üyeliği durduruldu
    yardımmmmmmmmmmmmm