• 23-11-2008, 11:09:18
    #1
    mr arkadaşlar şu an 3 tane sitem var reseller host kullanıyorum panel whm site panelleri ise cpanel yeni bir şirkete geçmeyi düşünüyorum orada reseller paneli debian site panelleri ise directadmin sitelerimi taşısam bir sorun olurmu acaba
  • 23-11-2008, 11:12:39
    #2
    ftpden dosyaları çek, phpmyadmin'den sqli al aynısını directadmin'de yap.Sorun olmaz
  • 23-11-2008, 11:14:03
    #3
    whm debian arasında bir sorun olurmu daha doğrusu alakası olmayabilir ama acemiyim nasıl taşıyacağımıda bilmiyorumda birine taşıttıracam artık
  • 23-11-2008, 11:20:22
    #4
    cpanel de full back up var, Bunu kullanarak rahatlıkla yedeğini alabilrsin. Fakat benim tavsiyem yine cpanel olan bir reseller kullanman . en azından doğabilecek sorunları minimum a indirgemiş olursun. Kolay gelsin