• 24-11-2006, 19:41:38
    #1
    Üyeliği durduruldu
    çince bir forum açmak istiyorum ama çincem yok bide çindeki yasalar hakkında bilgim yok bilgisi olan varmı
  • 24-11-2006, 20:01:11
    #2
    spy_force adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çince bir forum açmak istiyorum ama çincem yok bide çindeki yasalar hakkında bilgim yok bilgisi olan varmı
    Atalarımız senin durumundakiler için şu atasözünü geliştirmişler
    "Ayranın yok içmeye, atla gidersin çeşmeye"
    Çin alfabesi 40.000 harften oluşur. Hangi birini ögreneceksin
    20 yaşına gelmeden kolay kolay kimse çince gazeteleri okuyamaz.
    günde 1 harf ögrensen 40.000gün sonra çince yazı yazıp okumayı ögrenirsin
  • 24-11-2006, 20:04:48
    #3
    Misafir
    Amacın nedirki
  • 24-11-2006, 20:07:05
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Atalarımız senin durumundakiler için şu atasözünü geliştirmişler
    "Ayranın yok içmeye, atla gidersin çeşmeye"
    Çin alfabesi 40.000 harften oluşur. Hangi birini ögreneceksin
    20 yaşına gelmeden kolay kolay kimse çince gazeteleri okuyamaz.
    günde 1 harf ögrense 40.000gün sonra çince yazı yazıp okumayı ögrenirsin
    öle deme en kötü forumun bile en az 1m üyesi olur orda
    adsense ye yanlışlıkla tıklamayla günde en az 100$ gelir
  • 24-11-2006, 20:51:40
    #5
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    sen öyle çince öğren
  • 24-11-2006, 20:53:38
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Mesut_tr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen öyle çince öğren
    yasaları hakkında bilgisi olan varmı önemli olan nokta bu yani önce yasalarındaki o sitelerle ilgili bilgielri bilek sonra çince öğrenek
  • 24-11-2006, 20:55:44
    #7
    başta bilindik bir türkçe forum yapmadan çinceye nasıl geçebileceksin düşünemiyorum bile kolaydı forum açmak
  • 24-11-2006, 21:01:09
    #8
    Üyeliği durduruldu
    baris333 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başta bilindik bir türkçe forum yapmadan çinceye nasıl geçebileceksin düşünemiyorum bile kolaydı forum açmak
    türkiyede her 1000 kişiye bir forum düşüyo ve dünya daki forumların yaklaşık %25 türkçe bu yüzden türkçe için uğraşmaya gerek yok buşuna kasmayak kendimizi ama çinc forum varmı yokmu onu bile bilemiyorum varsada ya 1 dir ya 2 çinde webmaster yok kadar az biz bu açıklarını kapayıp bir forum açsak adsenseden ayda 3000$-5000$ kazanırsın
  • 24-11-2006, 21:29:15
    #9
    Bence forumu ingilizce konularla donat sonra çince dil paketini yükle. forum çince konular ingilizce olsun