• 24-11-2006, 21:42:20
    #10
    önce çinli şarkıcıları öğrenmelisin.çan çun mp3 gibi yazabilmen lazım.veya bizimkilerin yaptığını yap, gir bi çince foruma.başlıkları kopyala-yapıştır.al sana süper forum.iki ay sonra da buraya başlık açarsın, neden forumda kimse reklamlara tıklamıyor diye.
  • 24-11-2006, 22:19:16
    #11
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Atalarımız senin durumundakiler için şu atasözünü geliştirmişler
    "Ayranın yok içmeye, atla gidersin çeşmeye"
    Çin alfabesi 40.000 harften oluşur. Hangi birini ögreneceksin
    20 yaşına gelmeden kolay kolay kimse çince gazeteleri okuyamaz.
    günde 1 harf ögrensen 40.000gün sonra çince yazı yazıp okumayı ögrenirsin
    çince ikiye ayrılır tradıtıonal yanı geleneksel olan bide basit simple olan
    sımple olanda 50 harf var
    resmı yazışmalarda ve artık birçoğu şeyde sımple chınese i kullanıyolar