• 17-01-2021, 17:06:20
    #10
    nursat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bankayı arayıp ben yapmadım diyin iade alırsınız
    3D yaptıysa iade yok hocam.
  • 17-01-2021, 17:06:22
    #11
    hocam bilgileri girdim kod felan gelmedi direkt çekti bankaya söylesem bişeyler yapamazlar mı. çünkü ödeme bilgisi geliyo normalde
  • 17-01-2021, 17:07:23
    #12
    Neden çeviri yapıp bedavaya almaya çalıştın ki? Para çekmeleri şaşırtıcı bir durum değil yani.
  • 17-01-2021, 17:07:40
    #13
    hata sizde firmayla alakalı bi durum yok hocam çevirinin azizliği zaten başında 2 diye yazıyo
  • 17-01-2021, 17:08:28
    #14
    iade alamazsınız demo import ederseniz resimdeki gibi olur bence
  • 17-01-2021, 17:08:37
    #15
    ismailakdag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden çeviri yapıp bedavaya almaya çalıştın ki? Para çekmeleri şaşırtıcı bir durum değil yani.
    çeviri otomotik zaten farkında bil değildim. parayı geçtim scriptin resimdekiyle alakası yok hocam
  • 17-01-2021, 17:08:56
    #16
    Script demodaki gibi değilse şiakyet edin iade alabilirsiniz. Diğer türlüsü zaten dlndırıcılığa giriyor
  • 17-01-2021, 17:09:04
    #17
    Codecanyon kendisi 2$ komisyon alıyor, 20 dolar olan scriptin kendi fiyatı = 22$ ödeme yapmadan alamazsınız. Çeviri ile oluşan 0$ aslında çeviri hatasından kaynaklanan olay ve sistemi kandıramazsınız
  • 17-01-2021, 17:10:06
    #18
    mertinko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Codecanyon kendisi 2$ komisyon alıyor, 20 dolar olan scriptin kendi fiyatı = 22$ ödeme yapmadan alamazsınız. Çeviri ile oluşan 0$ aslında çeviri hatasından kaynaklanan olay ve sistemi kandıramazsınız
    evet biliyorum sadece komisyonu gördüm muhtemelen 2 dolardır dedim . ilk defa code canyon kullandım pişman oldum