Veritabanı sorunu - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Veritabanı sorunu
2
●
24
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Veritabanı sorunu
15-01-2021, 14:00:33
#1
izl84
Arkadaşlar veritabanında satır sütununda bulunan sayıların başındaki ~ işareti ne anlama geliyor. Normalde olmayan bişeydi bu. Taşıma işleminden sonra ortaya çıktı.
15-01-2021, 14:07:52
#2
G3da
"~" bu işaret yaklaşık kayıt sayısını gösterir, sıkıntılı bir durum değil.
15-01-2021, 14:09:26
#3
izl84
G3da adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
"~" bu işaret yaklaşık kayıt sayısını gösterir, sıkıntılı bir durum değil.
Veritabanını taşıyınca bazı sıkıntılar ortaya çıktı aceba bu işaret nedeniyle olabilir mi diye düşünmüştüm. Teşekkür ettim o halde.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler