bir animasyon hazırlamak istiyorum animasyonun keyframes kısmında left ve top değerlerine += operatörünün yaptığı gibi bir atama yapıp animasyonu birden fazla divde kullanmak istiyorum böyle bir kullanım için bir yöntem var mı ?