• 17-11-2008, 14:15:13
    #1
    Merhaba arkadaşlar bir sorumm var. Şimdi ben sitemin solunda maillist gibi bir bölüm eklemek istiyorum yani gelen maillistini girip yolla dediğinde o mail bize gelecek bunu basit bir iletişim formu ile yapabilir miyiz? Yani bir nevi mail bırakma yöntemi.

    Örneğin bir blok
  • 17-11-2008, 14:33:15
    #2
    Mail bırakma işlemi kolay.Normal bir formmail gibi bırak dediğinde gelen mail adresini uygun olup ulmadığını kontrol edip bir veritabanına yazarsın.Sonrasında yine formmail uygulamalarındaki gibi her birine tek tek mail gönderebilirsin bir döngü kullanarak.
  • 17-11-2008, 14:36:55
    #3
    İşte bırakılan bir mailin maillist.asp gibi bir dosyaya kaydedilmesini istiyorum. Bunun yöntemi nedr acaba?
  • 18-11-2008, 13:22:00
    #4
    Arkadaşlar veri tabanına yazdırma işini bilen yokmu ya
  • 18-11-2008, 13:24:32
    #5
    hali hazırda elimde var istersen mail atabilirim