Merhaba arkadaşlar bir sorumm var. Şimdi ben sitemin solunda maillist gibi bir bölüm eklemek istiyorum yani gelen maillistini girip yolla dediğinde o mail bize gelecek bunu basit bir iletişim formu ile yapabilir miyiz? Yani bir nevi mail bırakma yöntemi.
Örneğin bir blok