• 22-11-2006, 10:23:39
    #1
    Arkadaslar durumu söyle izah edeyim.
    1.xoops 2.osdate

    bir siteye bu 2 script i kuracağım.
    xoops u ana dizine osdate yıde www.siteadi.com/osdate gibi bir dizine kuracagım.Fakat benım istedigim xoops a üye olanların osdate ye uye olmalarına gerek kalmamması.Yani aynı db kullancaklar.Birine kaydolan ötekinede otamatikmen kayıt edilmiş olacak.
    Sizce bu mumkun mu ? ve yolları nelerdır ?
    Cok acil ogrenmem lazım.Yardımcı olacak arkadaslara sımdıden teşekkür ederim.
  • 22-11-2006, 13:36:19
    #2
    iki scriptin birbirine entegresi varsa olur..Entegresinin olacagına pek fazla ihtimal vermiyorum...ben yapabilirmiyim dersen iki scriptin sql tablolarını incelemen lazım ozellikle uyelik tablolarındaki parametleri birbirine uydurursan olma ihtimali var