Arkadaslar durumu söyle izah edeyim.
1.xoops 2.osdate
bir siteye bu 2 script i kuracağım.
xoops u ana dizine osdate yıde www.siteadi.com/osdate gibi bir dizine kuracagım.Fakat benım istedigim xoops a üye olanların osdate ye uye olmalarına gerek kalmamması.Yani aynı db kullancaklar.Birine kaydolan ötekinede otamatikmen kayıt edilmiş olacak.
Sizce bu mumkun mu ? ve yolları nelerdır ?
Cok acil ogrenmem lazım.Yardımcı olacak arkadaslara sımdıden teşekkür ederim.
2 script i bir db ile yapmak ? yardım
1
●430
- 22-11-2006, 13:36:19iki scriptin birbirine entegresi varsa olur..Entegresinin olacagına pek fazla ihtimal vermiyorum...ben yapabilirmiyim dersen iki scriptin sql tablolarını incelemen lazım ozellikle uyelik tablolarındaki parametleri birbirine uydurursan olma ihtimali var