Öncelikle Selamunaleykum
Ben Hosting satışı için YS Başvurusunda bulundum Kullanıcı Adım ve Şifrem ne zaman gelir
Bazileri Hesab oluşturduktan sonra Karşına Bir (CIKTI) linki cıkacak onu Ankara göndereceksin dedi Ama benim karşıma her hangi bir link cıkmadı Dogru yoldamıyım acaba Bilgilendirirsiniz Şimdiden Tşk Ederim
YS Belgesi ( Onay )
5
●856
- 13-11-2008, 21:24:18eğer başvuru yapmışsanız zaten sizin belirlediğiniz bir kullanıcı adı ve şifre ile panelinize girebilirsiniz.
daha sonra panelinizden onay kısmına bakabilirsiniz
en sonunda verdiğiniz bilgiler doğru ve işleme alınırsanız belgeler ile birlikte adresinize gönderim yapılacaktır.
kolay gelsin - 18-03-2010, 00:32:58Üyeliği durdurulduAynı şekilde bende denedim fakat bana da gelmedi ki kendi kurumsal e-mail adresimi vermeme rağmen bende en sonunda e-mail attim ve karşılık geldi aynı şeyi söylediler aradım durumu izah ettim e-mail atıcaklar hala bekliyorum. bu vesile ile YS belgesi alamadık beklemekteyiz.