Arkadaslar linux makınadayım vbulletin forumum var ve baska vbulletinforumdan veri cekme botunu attıgımda "Extension yüklü değil" bu hatayı veriyr tahmınem ajax uygulaması oldugundan bu hatyı alıyorum ama bunu nasıl aşabilirim bilgisi olan var mı?