• 06-11-2008, 09:30:07
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    6 Kasım 2008 itibariyle sorun yaşayan var mı arkadaşlar? Özellikle Amerika çıkışlarında?
  • 06-11-2008, 11:26:42
    #2
    var