• 05-11-2008, 11:17:13
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar atv'de yayınlanan dizilerin fragmanlarını, videolarını ve dizi içeriklerini yayınlamada problem yaşayanlar oldumu ? Bölümlerini yayınlamak heralde bildiğim kadarıyla yasak ama fragmanlarını yayınlamakta problem yaşarmıyım ? Ayrıca atv'nin dizi hakkındaki içeriklerini alıntı yapmam sakıncalımı ?
  • 05-11-2008, 12:48:53
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Soruma yanıt arıyorum hala Atv ile problem yaşayan varmı ? Ben fox ile bir problem yaşadım o yüzden soruyorum..
  • 05-11-2008, 12:52:34
    #3
    Her kanalla olur
  • 05-11-2008, 13:06:35
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Yok bir tane kanal özellikle çok dikkat ediyordu. Acaba o kanal atv miydi onu merak ediyorum bide sadece videolar için mi sorun oluyor. Yani resim ve içerik içinde problem yaşarmıyım. Sonra gelip bana telif hakkı bizim ne hakla bizim dizimizin ismini kullanıyorsun demesinler..
  • 05-11-2008, 13:24:46
    #5
    Kanal d'de problem yaşayabilirsin.
  • 05-11-2008, 17:04:37
    #6
    Atv bugune kadar bi tepki vermedi sanırsam , fakat dizi bölümlerini yayınlarsan belki bişeyler olur ama fragman veya dizi içerigi hakkında bilgiye bişey demezler sahsi görüşümce