efsungokmen adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle

Hata bu hocam bir yardımcı olurmusunuz refactor yapıyorum heryerden değişiyor paket adı ama bu hata çıkıyor
Arkadaşlar bu şekilde hata alıyorum biri yardımcı olabilirmi paket ismini komple değiştim sorun yok hiçbiryerde ama hata var ?