• 02-11-2020, 08:35:13
    #1
    Web sitesini kurduğum ilahi Organizasyon işi yaptığım hak organizasyon Web sitesi tarafıma ait sabah bir telefon ile uyandım hak organizasyon adında pos makinası ile kredi kartımızdan para çekilmiş sorusu ile muhatap kaldım bende pos makina yok ayrıca üzerime tescili yok sadece sadece pos makinası ismi ile Web sitem tutuyor polise gideceğiz dediler bu işin sonu ne olur uzman anlayan arkadaş cevap yazabilirmi kart sahibi turist otel görevlisi aradı
  • 02-11-2020, 08:36:07
    #2
    Merhaba mahkeme kagıdı gelecektir kaçarı yoktur zaten sizin adınıza pos makinesi yoksa endişe etmeyin
  • 02-11-2020, 08:44:57
    #3
    geçmiş olsun
  • 02-11-2020, 08:52:10
    #4
    Sizin adiniza kayitli bir pos makinesi olmadigindan dolayi bir sorun yaÅŸamazsiniz
  • 02-11-2020, 08:54:50
    #5
    Pos makinesi yokmuş sizde ayrıca çekim yapılan adres vs bulunabilir bence rahat olun
  • 02-11-2020, 09:00:03
    #6
    Olay büyür ama sizin pos makinesiyle alakanız olamadığı için ucu size dokunmaz hocam rahat olun
  • 02-11-2020, 09:33:02
    #7
    Polise veya mahkemeye çağrılırmıyım yada kapıma akşam sabah polis dayanırmı...
  • 02-11-2020, 09:47:51
    #8
    Platin üye
    Heç beşe olmaz
  • 02-11-2020, 09:52:45
    #9
    bir ÅŸey olmaz.
    isim benzerliği durumu söz konusu
    bankayı arasınlar banka ile çözsünler seni bağlayan bir olay yok.

    haa ille de ÅŸikayet ederlerse bende size alakam yok dedim dinlemediniz.
    beni ve şirketimi dolandırıcılıkla suçluyorsunuz karşı dava açacağım ve sizinle hukuk önünde görüşeceğim de kapat.

    geçmiş olsun