• 15-11-2006, 14:39:34
    #1
    Video sitelerinin kapatıldığına dair yazıyı okudum şimdi r10 da olduğu gibi forumlarda google veya youtube videoları oynatmak suç mu oluyor forum bu şekilde tehlikeye girmiş olmaz mı?
  • 15-11-2006, 16:18:29
    #2
    eğer dediğin gibi bir şeyse benim üzerinde çalıştığım bir proje bir yerimde patlayacak
  • 15-11-2006, 18:45:26
    #3
    Eğer dediğiniz gibi ise neden youtube ve google siteye eklememiz için kod ve link veriyor ?
  • 15-11-2006, 18:52:20
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    oktay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer dediğiniz gibi ise neden youtube ve google siteye eklememiz için kod ve link veriyor ?
    çünkü google global düşünüyor, bu saçma kanunlardan haberi yok!