• 28-08-2020, 22:01:53
    #1
    elimde örneğin böyle bir kodlama var:
    Bu şekilde olması gerekmiyormu yazdırmak için ama çözemedim butona basıyorum ama yazmıyor diğer tarafa
  • 28-08-2020, 22:03:49
    #2
    .text mi dosya uzanıtıs .txt mi?
  • 28-08-2020, 22:07:52
    #3
    dosya uzantısı olarak değil text classlı butona basınca text1 classlı textarea daki içeriği görüp text2 classlı textarea ya yapıştır yapmaya çalıştım
  • 28-08-2020, 22:07:57
    #4
    Pm atın yardımcı olayım any veya tw bilgileri ile birlikte
  • 28-08-2020, 22:08:28
    #5
    Val yazan yerleri html yapın