siteme film eklerken filme ait google aramasında çıkan bir çok anahtar kelimeyide ekliyorum rakip sitelere baktığımda ön plana çıkan sitelerin çoğu etiket dahi girmiyor. bu yaptığım seo açısından zararlı mı?
Etiketleme kullanıcılar için önemlidir, fakat bir içeriğin içerisinde 5'den fazla etiket yığını varsa ve etiketler sayfasıda index'e acık ise SPAM cezası alabilirsiniz.
Anahtar kelime seçerken rakip sitenizin anahtar kelimelerini araştırdinizmi ? Çok anahtar kelime kullanmakta bana göre zararli. Bence en iyi anahtar kelime şekli "long tale" olandır bu benim görüşüm.