• 11-10-2008, 16:28:59
    #1
    nlite ile bir xp dvdsi yapacağım. normal bir şekilde kurulum olur mu ?
  • 11-10-2008, 16:29:56
    #2
    Vall nlite ne bilmiyorum Bendeki Xp sp3 Dvd gayetde düzgün kurulum oluyor.
  • 11-10-2008, 16:31:55
    #3
    teşekkürler.

    - nlite kendine özel bir windows cd hazırlamak için program; ben bunu vistadan xp ye dönerken xp nin içine sata driverlarını atmak için kullanacağım.
  • 11-10-2008, 16:40:37
    #4
    arkadaşım uğraşmana değmez çok zahmetli bir iş. BURADA barış kardeşimizin yaptığı harika bir sistem var asyfaya girdiğinde kafana göre sistem bak benim kullandığım perfect xp sp3 + full driver edition + wpi 1 dvd içinde gayet şık ve hızlı bir xp ve 100lerce program var. indir kur keyfine bak
  • 11-10-2008, 16:50:21
    #5
    xp cd si normal bi cd dahi etmiyor,neden dvd ye atacaksın?ben sata hd ler için xp cd si hazırlamıştım daha önce ve şuan cdlerin içerisinde duruyor.2-3 kez de xp kurdum o cd ile...neden boşu boşuna kocaman dvd yi harcayacan bi xp için