• 09-10-2008, 03:57:56
    #1
    Merhaba,
    Akşamdan Beri İnternetbilisim.net'ten Aldıgım Resellerdeki Sitelerime Ulaşamıyorum, Sorun Sadece Benim Sitelerimdemi Yoksa Baska Kullanıcılardada Aynı Sorun Varmı?
  • 09-10-2008, 07:36:32
    #2
    bende aynı durumdayım.
  • 09-10-2008, 07:45:58
    #3
    Alala, Ne Oldu Acaba Bu Arada Hitlerde Alt Üst Oldu .)
  • 09-10-2008, 08:42:57
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Lokosyon neresi sizin.
    Hollandalı lokosyon resellerimde sorun yk..
  • 09-10-2008, 08:45:54
    #5
    Hollanda Benimde :S
  • 09-10-2008, 08:50:54
    #6
    Arkadaşlar bende de aynı sorun var ancak ben güveniyorum internet bilişime.. Tr de sunucu kuracaklar sanırım o şekilde konuşmuştum tunç ile eğer kurulursa dahada coşar İB
  • 09-10-2008, 10:40:23
    #7
    evet bende de zaman zaman bu sorunlar oluyor ama tunç beye ilettiğimde nedense tek benim bundan şikayetçi olduğumu söyledi.
  • 09-10-2008, 13:36:16
    #8
    bendede sorun yok
  • 14-10-2008, 11:28:02
    #9
    Şuan Yine Gitti Siteler :S