• 14-10-2008, 11:29:36
    #10
    benimkiler açılıyor gayette hızlı
  • 14-10-2008, 11:31:35
    #11
    habana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benimkiler açılıyor gayette hızlı
    Şuan Açıldı
  • 16-10-2008, 15:29:31
    #12
    Bu Aralar Kesilip Duruyor Of Of!
  • 21-10-2008, 16:12:40
    #13
    Şuan Yine Uçtu Siteler!!!
  • 21-10-2008, 16:19:12
    #14
    Üyeliği durduruldu
    düzelir düzelir
  • 31-10-2008, 05:56:53
    #15
    UfuX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan Yine Uçtu Siteler!!!
    ufuk sende bi sorun var hacım sanırım çokmu yükleniyon ne
  • 17-11-2008, 14:33:49
    #16
    NS9 ve NS10 almanya sunucusu 3 gündür down..
  • 17-11-2008, 15:13:26
    #17
    Problemi cozdum. Direkt (sabit telefon) ile konuyu hallettim. IP degismis..