• 08-10-2008, 16:19:42
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar messengerde hata verince biraz araştırdım ve sorun msn.com a giriş yapılamamakta sanırım. şu anda proxy kullanmadan giriş yapamıyorum ben. sizde durumlar nasıl acaba?
  • 08-10-2008, 16:21:25
    #2
    Bende Giriyorum...
  • 08-10-2008, 16:29:14
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Ankara şubesi olan birisi cevap yazabilirmi acaba? Çoğu şeyi denedim ama giremiyorum hala messenger'da çalışmıyor :S
  • 08-10-2008, 16:32:19
    #4
    Hiçbi sorun yok dns de hata olabilir ya da sisteminde vardır senin format at büyük ihtimal çözülür (: (Kesin Çözüm)
    Eğerki format ile de düzelmiyorsa ttnete mail at ya da telefon ile ulaş müşteri hizmetlerine mutlaka çözülür eğer ki sorun servis sağlayıcındaysa
  • 08-10-2008, 16:48:05
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Kendiliğinden sorunum çözüldü oh bea zorda kalınca anlıyor insan r10 un değerini. msn açılmayınca ve birçok şey denememe rağmen sorunu aşamayınca, kendime sordum msn olmadan nereden hızlıca bedava yardım alabilirim, hemen aklıma r10 geldi