• 06-10-2008, 21:32:27
    #10
    ErdeM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç Yedek Yok
    dbyi sildiler yani
  • 06-10-2008, 21:35:15
    #11
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Şimdi sorunsuz açılıyor, hadi hayırlı olsun
    Hemen yedek al
    Edit:tekrar gitti.
  • 06-10-2008, 21:37:47
    #12
    Bende Aynı Hala AdminCp de Sayfa görüntülenemiyor
  • 06-10-2008, 21:58:40
    #13
    ErdeM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende Aynı Hala AdminCp de Sayfa görüntülenemiyor
    Biri uğraşıyor (:
  • 06-10-2008, 22:02:39
    #14
    Üyeliği durduruldu
    gardoman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konuyu bekar mısınız? diye okudum noluyor bana yaw:S
    bendede bu çıktı
    Forum Mesaj?
    TAD?LAT WAR.
    KAPALIYIZ DA???i =) p>
    abi inanırmısın bende ilk okudugumda bekar mısınız anladım ve bendede aynen tadilat var dıye mesaj cıkıyor:S
  • 06-10-2008, 22:11:11
    #15
    Vb den anlayan yardımcı olabilir mi
  • 06-10-2008, 22:21:16
    #16
    phpmyadmine gir sqlin yedeğini al