Bakar Mısınız ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bakar Mısınız ?
15
●
1.037
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Bakar Mısınız ?
1
2
06-10-2008, 21:32:27
#10
MToprak
ErdeM adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hiç Yedek Yok
dbyi sildiler yani
06-10-2008, 21:35:15
#11
Norm
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
Şimdi sorunsuz açılıyor, hadi hayırlı olsun
Hemen yedek al
Edit:tekrar gitti.
06-10-2008, 21:37:47
#12
Erdem
Bende Aynı Hala AdminCp de Sayfa görüntülenemiyor
06-10-2008, 21:58:40
#13
WWW
ErdeM adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bende Aynı Hala AdminCp de Sayfa görüntülenemiyor
Biri uğraşıyor (:
06-10-2008, 22:02:39
#14
turker66
Üyeliği durduruldu
gardoman adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
konuyu bekar mısınız? diye okudum noluyor bana yaw:S
bendede bu çıktı
Forum Mesaj?
TAD?LAT WAR.
KAPALIYIZ DA???i =) p>
abi inanırmısın bende ilk okudugumda bekar mısınız anladım
ve bendede aynen tadilat var dıye mesaj cıkıyor:S
06-10-2008, 22:11:11
#15
Erdem
Vb den anlayan yardımcı olabilir mi
06-10-2008, 22:21:16
#16
caGATay_48
phpmyadmine gir sqlin yedeğini al
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler